Hairstylists wanted: ondernemend, getalenteerd en team-minded

SALON B

Ben jij al langer werkzaam in de kappersbranche en ben je toe aan een leuke, nieuwe uitdaging?

Wil je graag de volgende stap zetten, maar zoek je niet de verantwoordelijkheden die het hebben van een eigen salon met zich meebrengt?

Houd je ervan om als team een mooi resultaat neer te zetten en heb je het gevoel dat je nooit bent uitgeleerd?

Misschien zijn wij dan wel een match made in heaven!

Wij zijn Salon B.

Misschien ken je ons al en misschien wel helemaal niet. In dat geval praten we je graag even bij. Als je bij ons werkt, doe je dat niet in loondienst, maar als zelfstandig ondernemer. Dat klinkt spannender dan het is, want wij nemen je zoveel mogelijk zorgen uit handen. Je huurt een werkplek in een van onze salons en vormt samen met gelijkgestemde haarstylisten een coöperatie.

Wij ondersteunen je bij van alles en nog wat: van marketing tot administratie en van business coaching tot educatie. Dit alles zodat jij je kunt richten op datgene wat voor jou belangrijk is: het ontwikkelen van je eigen talent en alle blije, gelukkige en tevreden klanten die graag bij jou terugkomen.

Werken bij Salon B is een feestje! Want…

  • … je hebt veel vrijheid (je kunt parttime of fulltime werken en bepaalt je eigen werktijden en -dagen);
  • … je loopt weinig risico (je kunt in een veilige, beschermde omgeving voor jezelf beginnen);
  • … je begint meteen te verdienen (je start met een omzetgarantie, zodat je verzekerd bent van een inkomen terwijl je jouw klantenkring opbouwt);
  • … je kunt blijven leren (Salon B heeft het beste saloneducatieprogramma van Nederland);
  • … je krijgt alle ruimte voor creativiteit (je wordt geïnspireerd door nationale én internationale topeducators).

Ben je enthousiast geworden?

Vraag hier onze brochure aan als je denkt dat wij bij elkaar passen en je graag meer over ons concept te weten wilt komen.

Vergeet ook niet ons YouTube-kanaal te bekijken om alvast een indruk te krijgen van wie we zijn.

We verheugen ons erop je te mogen ontmoeten!

Contactgegevens:

Salon B

Franchise Manager

Saskia Galenkamp

e-mail saskia.galenkamp@salonb.nl

web www.salonb.nl

facebook

Instagram

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

, ,

Man & Schaar #11

Happy Het was haar eerste bezoek aan mijn salon. Ze zag de voorgaande klant afrekenen en zei: dat wil ik ook. Het was een korte bob, wat zeg ik, net onder het oor, met een opgeschoren nekje. Best extreem voor iemand die het haar tot op de schouders draagt. Na nog een korte inspectie voor de spiegel en een uitgebreide wasmassage begon ik het haar af te delen. Nog eens kijken. En uiteindelijk zette ik de schaar erin. Lange lokken gleden langs de kapmantel naar de grond. Ondertussen kletsten we wat. Ze was webdesigner en gaf daarnaast workshops programmeren. Later bezocht ik haar website. Op het openingsscherm zag je een kop koffie, een mobieltje, plus de tekst: "Hi I'm Yvonne, UX specialist. I can help you meet your users' needs". Als bezoeker van zo'n website kan je alleen maar blij worden. Het zijn good feelings die verkopen. Lever de klant zorgeloos gemak. Maak de consumer happy, al bij voorbaat! Zoals de slogan van de slager: Vers met een glimlach. Of bij de wasstraat: wassen met gevoel. Het bungalowpark: Wij weten hoe belangrijk vakantie voor u is! En: Wij doen wat anderen beloven!
, ,

Decembergroet

Dit keer schrijf ik een korte blog met tips en hopelijk doe je hier je voordeel mee. Een tandje erbij deze maand en dat betekent de focus scherp houden. Oud maakt plaats voor nieuw. Het jaar 2017 is bijna voorbij en het jaar 2018 komt steeds dichterbij. Het zijn drukke en gezellige tijden, ook voor je klanten. Zet je klant in the picture, geef ze een warm welkom en gastvrije gevoelswaarde. Weet dat je klanten deze feestmaand eerder geneigd zijn om meer geld uit te geven dan gebruikelijk. De klant gunt zichzelf iets meer en op een of andere manier is er dat gevoel van; er mag extra geld uitgegeven worden. Maak gebruik van de kracht van het overtuigen waardoor je klant, door middel van professioneel goed advies en persoonlijke aandacht, sneller tot aankoop over gaat.
Training
, ,

Man & Schaar #10

Op de Sassoon Academy in Londen tref je cursisten aan van over de hele wereld. Japan, Canada, Italië. Vaak zie je ook een groep kappers uit Rusland, die net als de Japanners, geen woord Engels verstaan en daarom een eigen tolk bij zich hebben. Tijdens de lessen hoor je steeds het zachte parlando van de synchroonvertaling achter je. Het kappersvak leer je op het MBO. Je kunt door naar niveau 4, waarbij vooral het ondernemen wordt geschoold. Maar als je nog verder wilt is er in Nederland niets meer. Jawel, er zijn nog wat trainingen bij groothandels en leveranciers. Maar een gedegen vervolgopleiding op bijvoorbeeld HBO-niveau is er niet.

Hallo daar!