Test & Review de Salon Software van NovaStudio

Test deze software gratis in jouw salon en schrijf een Review

NovaStudio-logoNovaStudio

Hoe ontzettend handig zou het zijn om al jouw administratieve zaken in één programma verzameld te hebben? Geen los afsprakenboek meer, geen mappen vol met facturen, een prikker vol met kassabonnetjes en daarbij óók nog een losse kassa! Dat is allemaal verleden tijd met de nieuwste salonsoftware: NovaStudio!

“Fijne software wat ik al gewend was vanuit het verleden. De software is zéér uitgebreid en doet wat het moet doen! ” – Happy Skin

NovaStudio is gebruiksvriendelijke salonsoftware voor de beautybranche, het is een totaalpakket waar je eenvoudig alle administratieve zaken mee kan beheren! Je hebt dus meteen al je rapportages, inkoop- en verkoopfacturen op een rijtje en kan deze vanuit NovaStudio zo doorsturen naar de boekhouder! Dat scheelt jouw niet alleen tijd maar ook geld omdat je boekhouder minder tijd kost!

Uiteraard is NovaStudio niet alleen een administratief programma, zo kan je door middel van de Point of Sales (POS) module eenvoudig zelf je kassascherm inrichten en je producten en behandelingen afrekenen. Daarnaast is NovaStudio geschikt voor klantbeheer en -historie, voorraadbeheer, het verzenden van herinnering e-mails naar je klanten en nog véél meer!

Enthousiast geworden over de Alles in één NovaStudio software?

Test het zelf !

Novastudio biedt in samenwerking met KAPPERSblog.nl jou de mogelijkheid om de salonsoftware ter waarde van € 250,- Gratis te testen!

Voorwaarde ? Like de facebookpagina van Novastudio en schrijf een Review over deze software op KAPPERSblog.nl

TEST DE SALONSOFTWARE VAN NOVASTUDIO IN JOUW SALON !

Heb jij een eigen salon en ben jij op zoek naar een betaalbaar en makkelijk te gebruiken systeem ?

In samenwerking met KAPPERSblog.nl biedt Novastudio jou de mogelijkheid aan om het softwarepakket gratis zelf te testen.

Uit de aanmeldingen kiezen wij 2 “winnaars”. Zij krijgen een gratis installatie van Novastudio ter waarde van € 250,- excl BTW.

Wil jij Testen & Reviewen ?

Beschrijf waarom jij de ideale kandidaat bent om Novastudio te testen !

Meld je nu aan voor Test & Review

1 antwoord
  1. Beautysalon l'Estique
    Beautysalon l'Estique zegt:

    Ik ben super enthousiast en dat al na 1 dag! Echt een aanrader ….

    Zo duidelijk en overzichtelijk. Het spreekt allemaal voorzich.

    Super programma!

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

, ,

Doorstart Kappersblog.nl in 2023

Kappersblog.nl start na een pauze van 4 jaar weer opnieuw op   Na een succesvolle opstart van KAPPERSblog.nl in 2016 is begin 2019 besloten om te stoppen.  De jaren die volgen hebben desastreuze gevolgen voor de kappersbranche. De…
, ,

Sta Open voor Verandering

Sta open voor veranderingen en vaar mee naar de toekomst van succes. “Ik ben niet bovenmatig intelligent en heb geen feilloos geheugen. Ik ren ook niet een mijl onder de zes minuten. De enige reden waarom ik succesvol ben geweest, is omdat ik nog aan het werk was op de momenten waarop andere mensen al sliepen.” (Greg Evans*) Deze quote vertelt precies waar ik voor sta. Het is een uitspraak van een creatieve Amerikaanse cartoonist die vooral bekend is geworden met een dagelijkste strip over een tiener. Zijn werk is altijd meegegroeid met de tijdgeest en dat is wat ik als kapper vanaf het begin van mijn carrière ook heb gedaan.
, ,

Kwaliteit of Kwantiteit

Wat doe jij als een collega in de salon met een klant naar de kassa loopt, maar jij ziet dat de nekharen van de klant slordig zijn gekortwiekt? Ik hoop hetzelfde als wat ik doe – al vanaf het moment dat ik kapper in opleiding was - terugroepen dus! Het begon allemaal toen ik met het openbaar vervoer naar de kappersschool ging. Iedere dag zag ik in de bus hoe slecht mensen waren geknipt en/of gekleurd. Dat gaat mij nooit gebeuren dacht ik, nooit zal ik een klant zo de deur uit laten gaan!’. En ik heb woord gehouden. Nog steeds werk ik op deze manier, om zo de klanten de kwaliteit te bieden waarvoor ze komen. En zo houden wij elkaar scherp op de werkvloer!