We leven nu in een enerverende wereld waarin de ontwikkelingen steeds sneller gaan. Internet is een vast deel van onze leefwijze, social media is niet meer uit ons leven weg te denken. Langzaamaan verandert ook ons koopgedrag. Wij oriënteren onszelf steeds meer op internet voordat we iets gaan aanschaffen of gaan ondernemen. Het lijkt wel alsof online alles te koop is.
Een kapsel op maat gelukkig nog niet……
De meeste kappers zijn online actief. Een eigen website en via social media. Maar hoe onderscheid jij jezelf ten opzichte van jouw collega’s ? Richt jij jezelf op een bepaalde doelgroep, een bepaalde leeftijdscategorie of kies je voor een brede selectie?
Wij hebben bij Bon Bini Balance ons eigen concept ontwikkeld: van medisch tot modisch….
Beter haar bereik je niet alleen door de juiste verzorgingsproducten te gebruiken, maar ook beter te letten op je voeding.
Bij ons krijgt elke klant bij iedere behandeling oprecht een aantal vragen:
- Hoe gaat het met je haar en hoofdhuid?
- Heeft je haar goed gezeten door het gebruik van onze speciale kniptechnieken?
- Is het product wat ik geadviseerd heb naar volle tevredenheid?
- Merk je verschil nu je gezonder/bewuster eet?
Als jij deze vragen niet aan jouw klant stelt is dat een gemiste kans !
Probeer elke dag opnieuw scherp te zijn en kijk ook met een nieuwe frisse kijk naar je vaste klanten die al langere tijd in jouw salon komen.
Mijn tip ?
AANDACHT – AANDACHT – AANDACHT – AANDACHT
Petra Sonneveld
Bon Bini Balance
Salon Spirit, Coaching met visie
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!